F*cking väder!


Hatar det här j*vla vädret! Förlåt att jag svär, men det är nödvändigt just nu.
Jag hatar verkligen det här vädret, det bara regnar blåser och det är ganska mörkt nu på kvällarna!
Jag tycker det är okej IBLAND, men inte 4 dagar i rad! Det är bajs! Aja, över till roligare nyheter..
Jag stannar hemma från skolan imorgon! :D Vi ska till Påskbergsvallen och ha sån hära idrottsdag, som vi har varje termin. Men jag kan tyvärr inte följa med, för att jag får inte springa ännu, för mitt ben. Jag bröt benet i slutet av april och hade gips 6 veckor, läkaren sa att jag inte fick börja springa igen förrän det hade gått ca 12 veckor. Så där hade jag turen på min sida i alla fall! Men ikväll ska jag mysa till det lite i sängen, med popcorn, film och myskläder.
Jag kommer nog blogga lite ikväll också. Det blir inga Dagens Bilder ikväll heller, har inte hunnit ta några foton. Fast jag kan ju visa lite äldre foton som jag kanske inte har visat förrut.
Men jag hoppas att ni har en trevlig kväll!

Plus att jag vill ha en dagens blogg! Man kan anmäla sig fram till klockan 12.00 imorgon förmiddag!


DAGENS BLOGG ÄR AVSLUTAD!!
DAGENS BLOGG ÄR AVSLUTAD!!
DAGENS BLOGG ÄR AVSLUTAD!!
DAGENS BLOGG ÄR AVSLUTAD!!
DAGENS BLOGG ÄR AVSLUTAD!!

Kommentera?
Skrivet av: liindblaads

tack för du e med och tävlar :) utser en vinnare ikv :)



2010-09-20 @ 20:11:10
Blogg/Hemsida: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0