Vafan?

Jag AVSKYR verkligen mensvärk! Vem gör inte det?
Jag hade så ont i morse att jag inte kunde gå till skolan..
Men jag hoppas att det går över till imorgon :) Jag ska nog gå ut och ta lite bilder och sedan plocka
undan lite i mitt rum, ganska stökigt, så fort jag har städat så kan jag inte hålla det så. :/

Jag tvättade håret igår, men det är fett i bakhuvudet? Jag fattar inte..
Jag blir så ledsen att det blir så :'( Jag vill ha fint hår, inte fett!
Men jag ska till frisören snart så får väl hon rekomendera nått schampo.

Ha en trevlig eftermiddag! :D

http://duvetintee.blogg.se/images/2010/godmorgon_tror_jag_1193904657_23581078_104238665.gif


Kommentera?

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0