THE REAL LIFE.


Godkväll och godnatt! Jag har inte varit på så där jättebra humör, ganska trött och jag vaknade nog på fel sida.Så jag har inte orkat blogga, ska nog titta färdigt på Idol nu, fast jag vet inte..Jaja, jag kommer fram till det sen. Jag kommer inte blogga imorgon heller, först och främst så ska jag till skolan imorgon och jag kommer inte hinna blogga innan eftersom att jag är så trött så jag kommer knappast gå upp när klockan ringer, så vaknar jag försent, jag blir stressad och springer till bussen och efter skolan ska jag till stan och där är jag i 2 timmar så jag kommer inte blogga förrän klockan halv 6 tiden. Så det blir nog inte bra uppdatering imorgon heller. Men jag sätter skolan först och bloggen sen. Skolan är ju såklart mycket viktigare. Så jag säger godnatt och godmorgon! Så vi ses om ungefär 22 timmar! Hoppas ni haft en bra onsdag!

Kommentera?

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0