Remember me...


Hej, ledsen att jag inte har bloggat på 2 dar. Men det är skönt att ta paus ibland, särskilt när man mår dåligt.. Men jag tittade nyss på Remember Me, med Robert Pattinson! F*n!! Jag börja gråta i slutet, men det är bara det, att jag har ett problem, jag är så känslig och har medkänsla eller vad man nu ska säga, jag har för mycket av det! Jag tänker på det innan jag ska sova, jag tänker på det i skolan, men efter någon dag så går det över! HAHAHA!! Jag e konstig jag vet!! :D Jaja, vi tog vacination (stavning??) sprutan i morse! Det gjorde inte ont alls! Fast än jag har min fobi för nålar! Hehe, det är ju den 3:e och sista sprutan som man får för: Röda hund, mässling och påssjuka. Gött att det är över! Fast sedan när jag är mellan 13-17 så ska jag ju ta spruta mot livmodercancer, eftersom att jag är en tjej, mamma vill att jag ska ta den när jag är 14 år, så att jag inte blir för gammal (ni vet..) HAHA! Man vill ju helst inte få cancer! Och ni som bor i Halland kanske vet att Guldfynd här i Varberg blev rånad idag?! Man blir ju för f*n vettskrämd när det händer så nära! Det var 3 rånare som rånade Guldfynd och när dom skulle köra iväg krockade dom, en rånare dog och dom 2 andra blev ALLVARLIGT skadade! Och det var en MASSA smycken dom hade rånat, fast dom kom inte så långt som tur var! Jag gick förbi Guldfynd i eftermiddags och det stod att det var stängt p.g.a rån, och man såg genom fönstret att dom smyckena i dom låsta skåpen, (dom är ju ganska dyra!) att det var nästan helt tomt, så det flög ju ut en j*vla massa smycken! När dom krockade alltså.. Aja, så det kan bli! Jaja, jag får hoppas att ni haft en trevlig och mysig torsdag!!  (Min har varit seg!)

Kommentera?
Skrivet av: E M M A

sv: Så bra :P

göru? :)

2010-09-30 @ 23:24:31
Blogg/Hemsida: http://lifebyemma.webblogg.se/
Skrivet av: Emmy

sv: Ajj, dessa gör ju ont. FAst du kanske inte tycker det?

2010-10-01 @ 10:04:40
Blogg/Hemsida: http://emmymarie.blogg.se/
Skrivet av: Sandra



Har du några planer för helgen då? :)

2010-10-01 @ 10:57:54
Blogg/Hemsida: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0