Darling! I'm home!

Nu är jag hemma igen. Skönt! Fast det var jättekul att hälsa på mormor!
Men nu så ska jag gå och ta lite bilder haha! Älskar att fota!♥
Men jag kan lägga upp en bild från GOOGLE så länge, så vi får ett lite roligare inlägg att läsa


Oj, vilken spännande bild... (not!)
Jag hittade en grej på bilddagboken för nån månad sen, man skulle gå in på google, välja bilder, slå huvudet i tangentbordet och ta den första bilden som dök upp och lägga ut den på sin bilddagbok.
Fast jag använder inte det längre, tycker inte att det är så kul...
Men nu tar vi en riktigt fin bild istället!


Sökte på "Vackert hjärta" och tyckte denna var fin :)
Nu blev jag riktigt sugen på iskallt vatten, jaja.
Får väl hämta det nu då, hehe.

Ha en trevlig fortsatt eftermiddag! (eller nåt?)♥



Kommentera?

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0