Breakfast and my TV.



Ja hallojsan! Jag har precis ätit frukost, den var god den, HAHA! Lite sent att äta egentligen, klockan är ju över 1. Jag hade ingenting att göra inatt när jag aldrig somnade så jag gjorde en ny design, som jag blev riktigt nöjd med! Dessutom så får jag plats med MYCKET större bilder! Joanna likes! ;) Jag ska behålla den ett ganska långt tag! I eftermiddag ska jag iväg till min morfar. Hälsa på honom så att han får lite sällskap. Det är nog inte så roligt att sitta där på hemmet i ett tråkigt rum hela dagarna. Men ni får ha en toppen torsdags eftermiddag!

Kommentera?
Skrivet av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-23 @ 15:52:44
Blogg/Hemsida: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0