Skåne. :D

Igår bestämde mamma och pappa att familjen skulle åka ut på utflykt till Skåne idag. Vi fikade i Båstad
och sedan åkte vi båt till en ö för att bada. Men det var ganska ovant att bada med en massa stenar och snäckor på botten. :/ Och det simmade en massa fiskar^^. Här i Halland så är det helt rent från sten, snäckor och tång.
Det var väldigt varmt. Både jag och Nellie fick ont i huvudet. :/ Men vi hade iaf mysigt. :)

Vatten :D



Ön vi åkte till.


Nellie och mamma var utråkade på båten.


Pappa. :D


HAHAHA. Ni kanske inte vill titta på den här bilden men jag ville visa lite. xd Man hittade ju lite koblaja lite överallt.


Skogen heter Trollskogen och jag tror att jag har hittat ett litet troll. :D ser ni så långt ifrån pappa är? -.- det blir alltid så.


Engelska kyrkogården. här ligger lite människor från medeltiden.


På stranden gick kossorna fritt så man kunde gå fram och klappa dom. :)


Ja det var en mysig liten resa vi gjorde idag. Men när vi åkte båten tillbaka till hamnen så höll jag på att somna.
Jag var så jävla trött. :/


/Joanna

Kommentera?

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0