Ett vanligt tråkigt test...

Hur bor du: Som folk.
Brukar du komma i tid: nej. ^^
Hur lång är du: 161cm :)
Kan du laga mat:ja
Vad jobbar du med/pluggar du: olika ämnen, jag går faktiskt i 6:an.
Vad har du på dig just nu: Pyjamas tröja. Klockan är 02.37 så, det är uppenbart att jag inte kan sova. xd
Har du någon fobi: Jag vet inte? När jag typ är instäng i ett litet rum. Det känns som om att jag inte  ska komma ut.
Hade du en bra kväll igår: Vilket är ditt senaste inköp:
Din favoritdryck på morgonen:jag tror det, för mörker :S
Var fick du dina senaste pengar ifrån:min mamma. o.o
Har du sovit i din egen säng inatt: ja? HAHA
Vad hade du sönder senast: Ett glas.
Vem snackade du med senast:  Min pappa. Jag sa godnatt. ^^
Varm favoritdricka:  Eh, det finns väl typ bara en god varm dricka? varm choklad.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN!!!
Alkoholhaltig favoritdricka:Jag är för liten. o.o
När gjorde du senast något riktigt dumt: just nu.
Saknar du någon just nu:Ja. :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad:röra mej :o
Någon jag stör mig på: Dej. ^^
Intressen: En massa :)
senaste person du kramade: mamma
Senaste person du ringde: johanna, min bästis.
Senaste person som ringde dig:  Mormor. (L)
Vad drack du senast:Vatten.
Vill du ha barn: .Ja nån gång i livet.
Längtar du till din nästa födelsedag:JA :D
Har rakat dina ben någon gång:nej, men jag vill. det ena är hårigt och det andra inte. xD
Är du sugen på något nu:Ja, godis.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll det är fan äckligt. >:O
Använder du hudkräm:ibland.
Attraheras du av män med skägg: nej, inte om dom ska se ut som jultomten. x''d
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: ja
Röstade du i det senaste valet: fortfarande för liten. -.-
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: A kanske.
Vilken låt lyssnade du senast på: Parmore med "The only exepction".
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej. -.-
Vad tycker du är äckligt: dålig andedräkt.
Har du pengar på mobilen: det är inte kontatkort jag har. -.-

Kommentera?
Skrivet av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; okej, vilken klass? :D

2010-07-25 @ 11:09:23
Blogg/Hemsida: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0