Jaha

Haha, hittar inte på någon annan rubrik än "Jaha". Men aja, nu är jag hemma, eller jag kom hem för 1 timma sedan, men vi har haft besök av min farmor och hennes man. Men jag har inget att göra, förutom att sitta vid datorn.
Ja, jag och Johanna hade jävligt kul, om ni undrar. Har ingen bild att sätta in vill ha det. :( Hmm. ska ta en bild....


Så, där fick ni en ful bild, kul va? Men, jag och Johanna gjorde en video hemma hos henne men jag vet inte om jag ska lägga upp den, vad tycker ni? Har alltid haft svårt att bestämma mig, haha :D

Men jag hoppas ni sov gött igårkväll ;) Gjorde jag iaf.

Ha det gött!

P.S sorry för det här tråkiga inlägget. :S

Kommentera?

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0