Flygande Jakob i min mage

Har ätit Flygande Jakob ikväll. Var inte så illa som jag trodde, haha.
Ligger här i sängen med laptopen på magen, äter Riesen och lyssnar på Akon låtar.
Vet inte varför jag valde just den men jag kände för det. Jag har haft en rolig kväll!


Bilder från kvällen.


Jag såg att pappa höll i min kamera riktad mot mig, blev lite sur. ^^


Flygande Jakob!


Min söta lillasyster, haha! Fast vi bråkar typ varje dag. :S Men vi kommer överens (ibland)


Nellie som försöker stå på händer.


Jag som försöker stå på händer...



Haha! Jag som kommer upp efter att ha stått på händer.






Hahahaha! Ser ut som en fejkad bakgrund ^^




HAHA!




Haha, det räcker nog med bilder nu. Vi hade kul, det kanske ni ser, eller inte.
Men det här inlägget har typ tagit 10 min, bilderna tog skit lång tid att ladda upp!
Har hunnit lyssna på 5 Akon låtar och 3 Enrique Iglesias låtar, haha plus att jag har hunnit äta upp alla
Riesen kolor HAHA!
Aja.


Hoppas ni haft en bra dag :D

Kommentera?

Kommentera med några fina ord:

Har du ett namn?
Jag är lat..

E-mail? (publiceras EJ)

Har du en blogg/hemsida?

Skriv här:

Trackback
RSS 2.0